Caves en Canal Rocks en tot Gracetown gekomen

6 november 2019 - Gracetown, Australië

Margaret River net niet gehaald. Is zoveel te zien in deze streek. Tussenstop in Yallingup om de Ngilgi caves te bekijken. Hier een tour gedaan. Waren veel trapjes naar beneden. 300 treden en weer terug naar boven maar de moeite waard. Indrukwekkend wat er onder zo'n rots zit. De foto's zeggen genoeg. Daarna verder naar de Canal Rocks gereden en genoten van een mooi schouwspel van hoge golven tegen de rotsen. Zo nog een paar mooie punten van de kust gezien en werd het weer tijd om een camping op te zoeken zodat we nog lekker van het middagzonnetje konden genieten. Uitgekomen in Gracetown. Zaten we lekker onderuit met een bakkie, komen er zo een heel rijtje Kookaburra's bij onze campsite zitten. Zo leuk. Bijzondere Australische vogels die je vaak wel hoort , een la hend geluid maar niet ziet. Vond het 10 jaar geleden al zo mooi dat we er 1 gespot hadden in Sydney. Was vandaag 20 graden. Aan de kust een frisse wind en dan toch  maar een vest aan. Heerlijk vakantieweer.

20191106_15323820191106_14272720191106_14270220191106_173143

1. Jolanda lieffering:
    8 november 2019
    Wat zullen jullie genieten. Mooie foto's, veel plezier nog.
  2. Perry en Ingrid:
    9 november 2019
    Dank je Jolanda. Genieten doen we zeker. Al zoveel gezien en die vrijheid met de camper is heerlijk. Hebben het idee al weken weg te zijn 😊.