Stad Perth en vliegen naar Alice Springs

17 november 2019 - Perth, Australië

Even bijpraten hoor. Tijdje geen bereik. Vandaag vrijdag 15/11 naar Perth om de camper in te leveren. Nog even bij Kings Park in Perth gestopt. Vanuit dit punt heb je een mooi uitzicht op de skyline van Perth en kunnen we ons hotel zien. Even een foto momentje met een bakkie. Daarna door naar Britz en de camper ingeleverd en weer terug met de taxi naar ons hotel aan de Elizabeth Quay. Is erg warm 40 graden. Zijn we 2 dagen in de stad op het warmste plekje in Australië. Hebben wij weer hoor.😀 even afgekoeld op de kamer en de omgeving een beetje verkend. Was stil op straat. Iedereen klaagt hier over de warmte. Normaal is het hier 25 graden rond deze tijd en rond kerst wil het wel eens warmer zijn. Eind van de dag was het aangenamer en bij de Quay gekeken en pizza gegeten. Stuk gezelliger en meer mensen op straat. Alles is hier in kerststemming met verlichting. Best gek met dit weer.

Zaterdag de 16de op het gemak en zoveel mogelijk in de schaduw de stad bekeken. Ook rit met de CAT  bus gedaan, zie je heel het centrum en lekker koel. 'S Avonds nog een rondje langs de kerstverlichting. Morgen vroeg op.

17/11 om 04.00 uur met de taxi  naar het vliegveld voor onze vlucht naar Alice Springs. Daar naar het hotel en  lekker gezwommen.  Morgenochtend gaan we de camper halen.

20191117_06525720191117_06481520191117_05214120191117_083634

1. Patricia:
    21 november 2019
    Hier is het erg koud hoor
  2. Esther:
    21 november 2019
    Zó leuk om jullie te volgen! Wat hebben jullie al veel bijzonders gezien en gedaan. Ik kijk uit naar de (voor mij waarschijnlijk en hopelijk herkenbare!) verhalen en foto's van de route Alice Springs - Adelaide. Heel veel plezier met het vervolg van deze mooie reis!
  3. Perry en Ingrid:
    24 november 2019
    Je gaat zeker bekende dingen tegenkomen. Kan niet anders met maar 1 weg op deze route. Groetjes,